IXON – це бренд мотоциклетного екіпірування, створений мотоциклістами та для мотоциклістів. Компанія була заснована у 1996 році у Франції Тьєррі Маніге, великим любителем мотоциклів. Сьогодні це міжнародний бренд, представлений у понад 70 країнах. Але він залишився близьким до свого коріння. Тьєррі Маніге, як і раніше, очолює IXON, а штаб-квартира, як і раніше, знаходиться у Франції, в Маконі. У IXON об'єднані пристрасть та досвід, щоб речі, які ви носите, справді відповідали вашим потребам та допомагали покращити ваші враження від поїздок.
ВАШ ДОСВІД ПОЇЗДКИ
НАШ ПРІОРИТЕТ
В Ixon переконані, що поряд з важливістю вашого мотоцикла та навколишнього середовища навколо вас, екіпірування, яке ви використовуєте, допомагає формувати ваш досвід водіння.
У IXON є відданий підхід: бажання зіграти свою роль у вашому досвіді водіння. Щоб переконатися, що ви отримуєте найкращі враження від управління вашого мотоцикла, вони прагнуть надати вам найкраще екіпірування.
Це їхня місія з моменту заснування бренду у 1996 році.
ЗАСНОВАНИЙ І ЗНАХОДИТЬСЯ У ФРАНЦІЇ,
БРЕНД IXON СТАВ МІЖНАРОДНИМ
Тьєррі Маніге, великому шанувальнику мотоциклів, було всього 24 роки, коли він заснував IXON у Франції у 1996 році. За минулі роки бренд продемонстрував великі можливості для зростання та економічні показники, а також отримав низку нагород. Їхній швидкий розвиток став результатом прагнення залишатися незалежними та зберігати контроль над усім ланцюжком створення вартості.
З Тьєррі Маніге біля керма та штаб-квартирою у Франції вони стали міжнародним брендом. IXON є лідером французького ринку, а також є найпоширенішим французьким брендом у світі з продажами більш ніж у 70 країнах.
У IXON пишаються їх розвитком, і сьогодні вони наголошують на статусі міжнародної групи в людському масштабі. З цієї точки зору їх зв'язки зі співробітниками, партнерами, гонщиками та користувачами їхнього екіпірування наповнені людськими цінностями.
У їхньому підході як міжнародного бренду, вони ґрунтуються на гаслі «Думай глобально, дій локально»: мета полягає в тому, щоб забезпечити однаковий рівень якості екіпірування IXON у всьому світі, адаптуючи асортимент та продукти до конкретних потреб користувачів у кожній країні. Асортимент, спеціально розроблений для Азії, з особливими розмірами, контурами, функціями та дизайном є прикладом рішучості адаптувати продукти на основі підходу «Думай глобально, дій локально».
РІЗНОМАНІТТЯ КОЛЕКЦІЙ РОБИТЬ IXON
ІСТОТНО ВАЖЛИВИМ БРЕНДОМ
Бренд необхідний задоволення всіх потреб: прагнучи висловити любов до мотоциклів у їхніх колекціях, вони розробили продукти Racing, Roadster, Adventure, Urban і Heritage.
Завдяки 5 категоріям, широкому вибору стилів та різноманітних кольорів, різноманітність продукції IXON дає можливість вибрати екіпірування, яке підходить саме вам. Ця мета, яку плекає бренд, прямо виражена в їхньому гасла і навіть на одязі IXON, який ви носите на своєму мотоциклі: #RIDEYOURWAY!